Υπηρεσίες σάρωσης - Σκανάρισμα σχεδίων

Ψηφιοποίηση

ή αλλιώς σκανάρισμα σχεδίων και εγγράφων και αποθήκευση σε CD ή USB ή και αποστολή με email

Εκτυπώσεις σχεδίων - Εκτυπώσεις φωτογραφιών

Εκτυπώσεις

αρχιτεκτονικών σχεδίων, φωτογραφιών, αυτοκόλλητα για τζαμαρίες καταστημάτων κ.α.

Μεταφράσεις - Επικυρωμένες μεταφράσεις

Μεταφράσεις

ισότιμες του υπουργείου εξωτερικών, για συναλλαγές με δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα

Φωτοτυπίες

Φωτοτυπίες

σχεδίων και εγγράφων έγχρωμες και ασπρόμαυρες σε διάφορους τύπους χαρτιών

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019

Διαφημιστικά φυλλάδια

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διαφημιστικά έντυπα, όπως διαφημιστικά φυλλάδια, τετράδια, μπλοκ σημειώσεων, φάκελοι αλληλογραφίας, με σκοπό να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους στην αγορά, να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ποιο όμως είναι το πιο αποτελεσματικό; Η απάντηση δεν είναι απλή. Εξαρτάται από το στόχο της διαφημιστικής καμπάνιας, το κοινό και την τοποθεσία.

Τα διαφημιστικά φυλλάδια δουλεύουν! Κάποια δουλεύουν περισσότερο από κάποια άλλα, το ερώτημα είναι γιατί; Με τόσες επιχειρήσεις που προωθούν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες με τις δικά σας με διαφημιστικά φυλλάδια, πώς μπορεί το δικό σας να τραβήξει την προσοχή και να αυξήσει το πελατολόγιό σας; Με απλά λόγια πώς μπορεί να ξεχωρίσει;
Οι κανόνες είναι απλοί αλλά ταυτόχρονα απαιτούν χρόνο και μελέτη της αγοράς. Οι βασικοί κανόνες που ακολουθούν τα επιτυχημένα διαφημιστικά φυλλάδια είναι:

Τίτλος που τραβάει το μάτι

Όσοι ασχολούνται με την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών είτε επαγγελματικά είτε στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους μέσα στην επιχείρηση, γνωρίζουν ότι ένας τίτλος, που να τραβάει το μάτι είναι το Α και το Ω της επιτυχίας στα διαφημιστικά φυλλάδια. Τα επιτυχημένα διαφημιστικά φυλλάδια έχουν κοινό χαρακτηριστικό έναν τίτλο, που όχι μόνο τραβάει το μάτι, αλλά προτρέπει και τον υποψήφιο πελάτη να επισκεφτεί το κατάστημα (φυσικό-ηλεκτρονικό). Τα έξυπνα διαφημιστικά φυλλάδια προωθούν έναν εκπτωτικό κωδικό και προτρέπουν τον υποψήφιο πελάτη να επισκεφτεί και να κάνει αγορές από το κατάστημα (φυσικό-ηλεκτρονικό).

Πρωτότυπος σχεδιασμός… κάθε φορά

Πολλές επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν κατά κόρων διαφημιστικά φυλλάδια για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, συχνά κάνουν ένα λάθος. Στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα από το συνολικό κόστος εκτύπωσης διαφημιστικών φυλλαδίων, κόβουν το κόστος της σχεδίαση και αυξάνουν την ποσότητα της εκτύπωσης, με τη λογική ότι το ίδιο φυλλάδιο θα πέσει στα χέρια περισσότερων ανθρώπων, οπότε το ποσοστό υποψήφιων πελατών αυξάνεται. Λογικό, αλλά έχει δύο παγίδες. Η πρώτη αφορά την στρατηγική διανομής διαφημιστικών φυλλαδίων, η οποία αναλύεται παρακάτω και η δεύτερη είναι η μονοτονία. Σκεφτείτε, ότι αν και η χρήση των ίδιων χρωμάτων και γραφικών αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας στην αγορά, ένας πρωτότυπος σχεδιασμός είναι αυτός, που θα ξεχωρίσει τα διαφημιστικά φυλλάδια της επιχείρησής σας από τον ανταγωνισμό.

Διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων

Απλά να μοιράζετε φυλλάδια στους περαστικούς ή να τα αφήνετε στους υαλοκαθαριστήρες των αυτοκινήτων, ελπίζοντας ότι θα τα προσέξουν δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Έχουμε καλύτερη πρόταση, που απαιτεί όμως χρόνο και έρευνα. Σκεφτείτε το πελατειακό κοινό στο οποίο απευθύνεστε και μάθετε τις συνήθειες τους. Βρείτε τα σημεία, που συχνάζουν και τις ώρες, μοιράστε τα διαφημιστικά φυλλάδια μόνο στη συγκεκριμένη περιοχή και τις συγκεκριμένες ώρες. Έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες τα περισσότερα διαφημιστικά φυλλάδια να πέσουν στα χέρια πιθανών υποψήφιων πελάτων.

Ποιοτικές εκτυπώσεις

Μην ψάχνετε στο διαδίκτυο για: φθηνές εκτυπώσεις φυλλαδίων ή διαφημιστικά φυλλάδια προσφορές κ.α. Τις περισσότερες φορές το αποτέλεσμα αυτών των εκτυπώσεων δεν ανταποκρίνεται στην ποιότητα του πελατειακού κοινού, που επιθυμείτε να απευθυνθείτε. Αφού σχεδιάσετε τη μακέτα για τα διαφημιστικά φυλλάδια, που θέλετε να εκτυπώσετε, βρείτε έναν επαγγελματία, ζητήστε δείγμα της εκτύπωσης και μόνο όταν είστε ευχαριστημένος 100% προχωρήστε στην παραγγελία. Επαγγελματίες, που αποφεύγουν να σας δώσουν δείγμα της εκτύπωσής σας συνήθως κάτι κρύβουν.

Δελεάστε τον υποψήφιο πελάτη να σας επισκεφτεί ή να επικοινωνήσει μαζί σας

Η αποτελεσματικότητα που έχουν τα διαφημιστικά φυλλάδια μπορεί εύκολα να μετρηθεί. Μέσω του φυλλαδίου δημιουργήστε μια δράση για τον πελάτη (call to action). Αυτό μπορεί να είναι από μια εγγραφή σε μια εκδήλωση, ένας εκπτωτικός κωδικός για τον φυσικό ή ηλεκτρονικό σας κατάστημα ακόμα και μέρος σε διαγωνισμό.

Στο Φωτοτυπικό και Μεταφραστικό Κέντρο Πειραιά – Μανωλάκος έχουμε ομάδα με την απαραίτητη τεχνογνωσία και φαντασία, που μπορεί να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πρωτότυπες μακέτες για τα διαφημιστικά φυλλάδια της επιχείρησής σας και τον κατάλληλο επαγγελματικό εξοπλισμό για την ποιοτική εκτύπωση των διαφημιστικών φυλλαδίων.